zondag 10 mei 2009

En nog meer...

Tweede post al voor vandaag... Het kan niet op, en dat met dit heerlijke weer! Ik heb ook nog een kaartje gemaakt voor de wekelijkse weekendschets van de Kaartenmakersgroep. Eindelijk mijn nieuwe stempel gebruikt en me lekker uitgeleefd met roze (heb ik met allemaal mannen hier in huis niet vaak gelegenheid voor :D )



En nog een LO gemaakt voor de maandwedstrijd van de Scrapbookers. Ik mag hem nu laten zien want de wedstrijd is afgelopen en IK HEB GEWONNEN, leuk he...
Het zijn foto's van mijn moeder van lang geleden en de LO is voor mijn familiealbum voor oude foto's. Papier is van Basic Grey.



Zo, en nu snel weer naar buiten om te genieten van het zalige weer!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lo !! Gefeliciteerd met het winnen :)
    groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, heb via de stempelgroep jou blog (weer) gevonden. En er met plezier op rondgekeken. Je hebt weer een hoop moois gemaakt. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen