zondag 1 november 2009

Nog even snel...

Ik had van de week problemen om op mijn blog te komen maar nu werkt het weer volgens mij. En we gaan vandaag onze woonkamer leeghalen omdat ze morgen van de vloerenzaak komen om de waterschade van 3 juli te herstellen. Dat betekend dat we er een week niet door kunnen (ook niet naar boven :-( , dus als mijn modem uitvalt, wat ik normaal heel gemakkelijk kan herstellen door de stekker er even uit en weer in te doen, heb ik geen internet meer! Als mensen van de week dus geen reactie krijgen van mij, dan doet mijn internet het dus niet meer!
Dus laat ik nu maar even alles laten zien wat ik deze week gedaan heb, nu het nog kan...
Er zijn weer 2 LO's af voor het vakantiealbum. Nog steeds niet erg fancy, maar dat vind ik bij deze LO's niet echt nodig. De kleuren komen niet helemaal natuurgetrouw over maar het lukte me niet ze beter op de foto te zetten.





Ook ben ik nog lekker aan het kliederen geweest met allerlei nieuwe materialen. Lyrakrijt (de kaart met de engel), pastelkrijt (de poes), vriesspray (de boom), Zia techniek (vlinder) en opgeblazen gesso met glimmermist en metalic rubon's (meisje)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten