woensdag 11 augustus 2010

Even heel iets anders....

Ik heb van de week wat tijd over omdat zowel Rick als Frank weg zijn, en volgende week nog meer tijd omdat ook Mitchel dan weg is. Ik heb een hele week van knutselen voor me liggen! (nou ja, oke, er moet ook nog een paar uurtjes gewerkt worden, maar ook daar is het erg rustig nu :-) )
Dus omdat mijn inspiratie nogal eens te wensen over laat de laatste tijd heb ik besloten om ook een oude hobby van mij weer op te gaan pakken, nl. Poppenhuizen en miniaturen maken... Ik ben er inmiddels al een jaar of 10 uit, maar heb wel alles bewaard dus ik kan zo weer aan de slag als het goed is (en ik alles weer terug kan vinden hier :P ) Ik ga beginnen met mijn zgn. Enpeghuis, want dat is het verste af. In de onderste verdieping moet een winkel komen (dat is ook eigenlijk het enige deel dat ik nog moet, plus wat afwerking aan de buitenkant) en ik heb besloten om daar een scrapbook en stempelwinkel in te gaan maken! Zo kan ik mijn hobby's gaan combineren...
Ik ga proberen een apart tabblad hiervoor op de blog te maken maar weet nog niet of dat lukt, anders ga ik een aparte blog erbij maken voor mijn miniaturen hobby. Maar ik zal eerst eens een paar foto's laten zien zodat je kunt zien wat ik bedoel...

Hier zie je het dakterras


Een stukje van de keuken. Alles in dit huis is overigens zelfgemaakt! Ook dit keukenblok en alle levensmiddelen.


Een gedeelte van het atelier op de eerste verdieping.


Een deel van de slaapkamer, ook hier alles zelfgemaakt...
Ja, dat is een heel andere kant van mijn hobby's maar zeker net zo leuk. Het kost alleen veel meer tijd om dingen hiervoor te maken. Alhoewel ik wel moet zeggen dat heel veel gereedschappen en materialen voor beide te gebruiken zijn. Bv. de CraftRobo en ponsen om blaadjes en bloemetjes te maken voor planten. Of scrappapier als behang. Jullie gaan het zien hoor,wacht maar af!

4 opmerkingen:

  1. wauw, wat een werk, maar wat ontzettend mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt! Maar dat poppenhuis, wat is dat gaaf. Ongelofelijk dat je alles zelf maakt, wat een geduld moet je daarvoor hebben. Ben heel benieuwd naar meer foto's...

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf. Dat idee van een stempel en scrapbook winkel vind ik geniaal. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen