maandag 22 november 2010

Eindelijk een paar kaartjes gemaakt!

Eindelijk heb ik weer eens een klein beetje tijd gehad om wat kaartjes te maken! Ik kom de laatste tijd gewoon steeds tijd te kort... En dat zal er de komende decembermaand niet beter op worden want dan is het topdrukte voor onze familie. Onze decembermarathon begint a.s. zondag al en gaat door tot 5 januari, dus als jullie in die tijd weinig van me horen dan ligt het dus daaraan :-)
Maar deze kaartjes zijn toch maar weer gedaan...
Op de Kreadoe (waar ik zomaar onverwachts naar toe kon, joepie!) heb ik wat Stampscape stempels gekocht en deze twee kaartjes heb ik gemaakt n.a.v. een tutorial op de site van Stampscapes. Ik vond dat ik eerst maar eens wat gevoel voor de techniek moest krijgen voor ik zelf iets ga verzinnen. Het is best nog wel moeilijk, maar ik vind ze toch wel leuk geworden...



Verder nog een paar kerstkaartjes gemaakt met ook op de Kreadoe aangeschafte achtergrondstempels van Impression Obsession. Goud geembosd en de Michael Stong kerstboom is ook goud geembosd en van strasssteentjes of stickels voor zien. Zoals gewoonlijk zie je de bling bling weer niet zo mooi op de foto, maar ze zijn echt heel sjiek vind ik zelf.



En dan nog een kaartje met een andere achtergrondstempel van Impression Obsession. Die is roze geembosd op een witte achtergrond en helaas op de foto slecht zichtbaar maar in het echt is ie heel mooi en
subtiel! De rozenstempel is van Art Journey en ingekleurd met Derwent potloden en distressinkt en van accentjes voorzien met stickles.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaarten helemaal geweldig! Die scenery's zijn geweldig, weet je zeker dat je dit niet al jaren doet? Je kerstkaarten zijn mooi, maar ik ben persoonlijk niet zo van het goud, maar je rpozenkaart ben ik weg van, simply beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een prachtige kaarten.
    Vooral de bovenste 2, wat knap van je, mijn complimenten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your Stampscapes scenes! Stunning! Fabulous colors!!!

    BeantwoordenVerwijderen