woensdag 4 april 2012

Eindelijk.... het is niet te geloven...

Het is niet te geloven, maar ik heb tijd gehad om deze scenery af te maken! Moest tussendoor nog wel even cement opruimen dat langs het plafond naar beneden was gekomen, en koffie zetten voor de bouwvakkers, maar hij is af! Dit is het eerste hobbydingetje dat ik in meer dan een maand in mijn handen gehad heb :P en ik begon te veel afkickverschijnselen te vertonen dus het moest even....
Het is gedaan met de stampscapes die ik laatst van Astrid heb overgenomen. De man is van Viva las Vegas en ingekleurd met distressinkt en ik heb de distressmarkers gebruikt! Ik vind het een superaanvulling op de inkt. Het droogt alleen behoorlijk langzaam dus daar moet je wel rekening mee houden. Maar het aanbrengen met die penseelpunt gaat super!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Op de Stempelgroep had ik het je al laten weten Monique hoe geweldig ik deze scenery vind met de leuke stempel van de fietsende man die het bergje afkomt...heerlijk en zo knap gemaakt!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat geweldig is dit. mm misschien toch ooit nog eens iets meer stempelen?!..

    BeantwoordenVerwijderen