vrijdag 30 januari 2009

drukke week...

Ik heb deze week niet veel tijd gehad om te hobbien. Manlief is geopereerd en ondanks dat het goed met hem gaat wil ie wel de hele dag vertroeteld worden...
Maar vanavond is het weekend en heb ik lekker in mijn hobbyhok gezeten. Een kaartje gemaakt en een LO.



Het papier is van Urbanlily en de Action, de letters zijn gesneden met de Slice en ik heb voor het eerst mijn hotfix gebruikt. Vond het wel moeilijk papier, daarom lag het er natuurlijk al een tijdje. Maar ben wel blij met het resultaat. Je kunt een slechter uitzicht hebben vanaf je eettafel nietwaar...



En nog een kaartje voor mijn schoonmoeder gemaakt. Weer 3D en embossen. Leuk om te doen maar komend weekend ga ik toch weer eens iets anders doen denk ik.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, hoor!!

    Maar ,euhhhh, ik wil wel vertroeteld worden, maar het gebeurt nog niet genoeg, hoor!!!!

    Manlief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Monique..

    Jeetje, hopelijk heb ik de goede Monique voor me.. maar aangezien Vortum toch niet heel groot is lijkt me dat wel!

    Per toeval (en ik heb werkelijk geen idee hoe) kwam ik hier terecht, en volgens mij heb ik nog een hele tijd bij je paardgereden. Kiri, een hele tijd terug, tot ze werd verkocht. Heb me meermaals afgevraagd hoe het met de paardjes en met jullie is, ik heb het er toch een aantal maanden behoorlijk naar mijn zin gehad (en er een oorlogswond aan overgehouden, van die klap met de hals van Kiri tegen mijn tand, weet je nog? Ik bloedde als een rund ;))

    In ieder geval, leuk je eens terug te zien op deze manier. En wat is Sanchez ook een schitterend paard zeg!

    Groetjes!

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, Judith, ja dat was ik! Met Kiri gaat het nog steeds goed, ze heeft het goed naar haar zin bij die mevr. waar ik haar aan verkocht heb. En Jumper is verongelukt 1 1/2 jaar geleden :-(, onder een auto gekomen. Heb een jaar erg veel paardenellende gehad en sinds vorig zomer heb ik Sanchez en daar ben ik heel blij mee, tis een schat(je) van 1.85 stokmaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat vervelend om te horen.. Het was een geweldig beest en een fijne vriend. Kan me nog levendig herinneren hoe je altijd stond te grinniken als ik weer eens moeite had om in t zadel te komen op die hoogte ;)

    Sanchez is ook een schitterend paard! Hopelijk gaat het je de komende jaren wat betreft de paarden wat meer voor de wind, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

    BeantwoordenVerwijderen