dinsdag 3 februari 2009

Veel nieuwe dingen...

Ik kon het vandaag niet laten om na het werk even naar de hobbywinkel hier in de buurt te gaan (Yvonne's hobbycorner in Gennep) en natuurlijk liep ik daar weer tegen allerlei leuks aan. Veel stickers gekocht en een heleboel flesjes extra fijn glitter. Samen met Aslan kun je daar de mooiste dingen van maken heb ik gezien. Heb het vanavond maar meteen even uitgeprobeerd. Het is niet zo'n mooie foto, maar het is al donker dus het gaat nu even niet beter. Probeer morgen de glitter er beter op te krijgen.



En ik heb ook nog een LO gescrapt. Dit papier had ik er al heel lang liggen, heb ook geen idee welk merk het is. De foto's zijn van mijn oudste, Rick, die zich hier voor het eerst gaat scheren met zijn splinternieuwe scheerapparaat dat ie voor zijn 15e verjaardag kreeg. Kleine jongens worden echt groot (vooral omdat hij al heel lang een kop groter is dan zijn toch ook niet zo'n kleine moeder :P ). De sterren zijn gesneden met de Slice, de accolade's en 'groot' met de CraftRobo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten