woensdag 11 februari 2009

actief geweest

Gisteren en vandaag met dat rotweer maar lekker aan het frobelen geweest. Ik heb eens geprobeerd een kaartje in Tim Holtz stijl te maken. Daar heb ik toch zo'n bewondering voor. Als je zijn filmpjes ziet is het altijd: 'en dan doe je even zus en zo en klaar is kees' en dan heeft ie weer iets prachtigs gemaakt waarbij ik nooit op het idee zou komen om het zo te doen...
Helaas zie je op de foto de glans van de glimmermist niet zo goed, maar ja, die moet je er maar bij denken dan. Het varenblad en de bij zijn gestempeld met versamark en geembosd met clear embossingpoeder. Daarna is het papier besproeid met Color Wash (lettuce, butterscotch en cranberry) en toen dat droog was nog even eroverheen met glimmermist gold en kiwi. Daarna de andere stempels met achival black erop gezet. De charm is een plaatje uit de kralenwinkel dat met paperglaze, een gestanst hartje en wat glitter is gevuld. En alles natuurlijk lekker gedisstressed met het disstresstool van Tim Holtz (momenteel een favo stukje gereedschap hier).



Ook nog een kaartje gemaakt naar een idee uit de nieuwe ArtSpecially (erg mooi nummer dit keer vind ik!). De achtergrond is cardstock met aluminiumfolie erop gelijmd en daarna door de Zip gehaald met een cuttlebug embossingfolder. Vervolgens lekker gesponsd met alcoholinkt (denim, stream en stonewashed). Ik heb geen idee van welk merk de stempel is, afdrukje heb ik ooit gekregen van iemand. Wel ingekleurd met Copic Markers (nog een favo gereedschap...).



Tot slot nog een kaartje naar een idee uit de ArtSpecially. Ik heb alleen geen babystempels gebruikt maar een stempel die ik zelf heb gemaakt met Imagepac van een foto van mijn jongste zoon Mitchel. De inkt die ik gebruikt heb is colorbox chalk inkt maar ik wil het ook nog eens met andere inkt gaan proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten