maandag 6 april 2009

En toen aan de slag...

En toen zondag natuurlijk lekker aan de slag met mijn nieuwe aankopen. Ik was eerst al anderhalf uur verder voor ik alles netjes opgeruimd en op EZ gezet had... Maar toen toch nog een aantal kaartjes gemaakt en vooral lekker gekliederd met inkt en verf.
Deze is gemaakt met een achtergrond van reinkers, stempel van Tim Holtz op de achtergrond, geembost met zwart. De leeuw is met goud geembost en de stempel "Happy birthday" is van Stampinback. Echt mannenkaartje vind ik...



Deze is gemaakt met de sheet van Art Specially, die ik erg mooi en vooral veelzijdig vind. De achtergrond is gedaan met paintdabbers copper en pearl en een beetje water en dan maar kliederen op je craftsheet. De swirl is gestempeld met versamark en geembost met koper. Het randje er omheen is reliefmetaalpapier wat ik ooit eens bij de Aldi of Lidl in Duitsland heb gekocht.



En deze laatste is ook weer met de Art Specially sheet gemaakt. Hier gestempeld met Adirondack Sail boat blue. De tekststempel is van Stampinback en geembost met clear embossingpoeder. Het kadertje is gesneden met de Slice (waar ik van de week ook nog de nieuwste kaartjes van krijg als het goed is, joepie!). Bloemetje geponsd en met chalk bewerkt met een leuk spacertje van Art Journey.

1 opmerking: