zondag 27 september 2009

weer lekker gefrobelt...

Ondanks dat ik het deze week enorm druk heb gehad, heb ik toch ook nog tijd gehad om wat te frobelen.
Eerst maar mijn kaartje van vandaag voor de SOL van de Kaartenmakers. Het was een schets en hoewel ik normaal helemaal niet van schuin houd, vond ik deze heel leuk om te maken. Eindelijk maar eens dat mooie papier van Creamotion gebruikt. De stempel is ingekleurd met Copic markers en de bloemen zijn zelfgemaakt met ponsen.





Verder van de week ook nog lekker met inkt aan het kliederen geweest. Deze is gemaakt met de verkreukeldetijdschrifttechniek (leuk voor scrabbel...) Een tutorial die ik op internet gevonden heb (zie hier
Jammer dat je de mooie zilverglas (met glimmermist gedaan) niet ziet op de foto, maar goed, die moeten jullie er dan maar bij denken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten