vrijdag 1 januari 2010

Eindelijk weer geknutseld!

Eindelijk weer eens tijd gehad (en zin...) om iets te maken. December is voor ons altijd een megadrukke maand waarin we constant op pad zijn, visite hebben of op visite zijn. De hele familie is ongeveer jarig dus die zien we ongeveer om de dag nu...
Vandaag weer eens een LO gemaakt. Voor kerst lag hier even een pakje sneeuw en de jongens moesten elkaar natuurlijk even bekogelen met sneeuwballen...
Papier is van BoBunny, steentjes van de Action, stempel van Theresa Collins en de randpons is van Martha Stewart.



Met kerst had ik ook nog even een uurtje om een stempelkaartje te maken. Eindelijk mijn Tim Holtz stempels gebruikt! Achtergrond is gedaan met alcoholinkt. De spetters zijn gemaakt met zilverstiften van de Aldi! Labeltje is van de Action.



En een paar weken geleden nog de SOL van de Kaartenmakers gedaan en nog niet laten zien. Dat was een hele leuke schets die gedeeld opengeklapt kon worden. Ik heb er een vintage kaart van gemaakt. Papier is van Graphic 45 (nieuw favo merk van me...:-) ). Plaatje komt van internet. Stempel in de binnenkant is van Stampinback.



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige scraps heb je weer gemaakt. Schitterend. Leuke foto's ook
    groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige LO heb je gemaakt!
    Ik vind de kleuren ook erg mooi zo!

    Groetjes,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, helemaal geweldig, alle drie.
    De scrap vind ik helemaal tof.

    BeantwoordenVerwijderen