maandag 11 januari 2010

Produktief weekend

Ik had dit weekend voor het eerst in lange tijd weer tijd en zin om te frobelen. En het was een erg produktief weekend. Maar liefst 4 kaartjes gemaakt. Allemaal met Stampin Up stempels. Mijn goede voornemen dit jaar is om die mooie stempels niet alleen te kopen, maar ook te gebruiken...



Dit was mijn inzending voor de SOL dit weekend van de Kaartenmakers. Naar een recept dit keer. Ik vond het erg moeilijk want het recept was: gebruik paars of lila tinten, 2 knoopjes, 2 bloemetjes, een lintje en een stukje rond papier. En ik heb dus echt helemaal niks met paars of knoopjes en bloemetjes gebruik ik altijd in een oneven aantal... Dus het was een echte uitdaging! En raad eens.... ik heb nog gewonnen ook! Als er iets is wat ik niet had verwacht....



Deze was ik al heel lang van plan te maken. Ik vind dit zulke mooie stempels! Ze zijn niet meer te koop maar ik heb ze vorig jaar nog op Ebay gevonden en daar was ik erg blij mee!



Deze is gemaakt met een glue pad en ultrafijne glitter. Zag er laatst een kaart mee in de winkel bij Joan Gevaert en omdat ik nog heel veel van de kleuren glitter al in huis heb, wilde ik dit toch eens proberen. En ik moet zeggen, het werkt fantastisch, zelfs gedetaileerde stempels gaan goed!




Ook deze is met gluepad gedaan. Papier is natuurlijk weer van Basic Grey, blijft toch een van mijn favoriete merken. Heb de nieuwe lijn alweer gezien en die heeft weer een heeeeeel hoog 'hebbe' gehalte...:P



En de laatste van gisteren. Een heel simpel kaartje, maar die zijn soms ook best mooi vind ik.

Vandaag ben ik nog lekker vrij en de hele dag alleen thuis dus ik ga maar weer eens aan de slag in mijn hobbyhok. Morgen weer werken (dat zal weer lekker glijden worden, een heleboel achteraf weggetjes zijn hier nog slecht begaanbaar en die mensen willen natuurlijk ook hun post gewoon op tijd!).

1 opmerking:

  1. Hee Monique!! Ik had je al via de mail laten weten dat ik je kaartjes weer SUPER de PUPER vind!! En gefeliciteerd met het winnen van de SOL he!! groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen