woensdag 17 februari 2010

En alweer gescrapt...

En ja hoor, alweer gescrapt... Ik kreeg lichtelijk afkickverschijnselen zonder Basic Grey dus dat heb ik hier weer gebruikt. Origin deze keer, een nieuwe lijn met erg mooie kleuren. De tekst heb ik met Word gemaakt op de computer en uitgeprint. De randpons is van EK succes, lintje en kantje uit de bak van oma... Het bloemetje had ik nog ergens liggen en de chipboardvormen zijn beplakt met het BG papier. En weer kwamen mijn kaartenspullen van pas. Het rondje en labeltje zijn met Nestabilities gedaan, de randpons is ook voor kaartengebruik en de chipboardvormpjes zijn beplakt met papier uit de 6 x 6 kaartenpack.

1 opmerking:

  1. Heel mooi, ik vind het knap van je.
    Ik heb altijd de grootste moeite met een jongens scrap.

    BeantwoordenVerwijderen