woensdag 1 september 2010

Een paar kaartjes...

We zijn hier tussen het slechte weer een alle zieken door flink aan het klussen. Ja, je moet toch iets in de vakantie he...:-) Maar tussendoor heb ik toch nog een paar kaartjes gemaakt. Twee stempelkaartjes van restjes uit mijn achtergrondjesbak en een kerstkaartje dat ik schaamteloos nagemaakt heb uit de Creatief met kaarten omdat ik hem zo leuk vond en ik de materialen in huis had...

Deze achtergrond is gemaakt met alcoholinkt en een busje lucht ! Techniekje van Tim Holtz. De tekststempel is van Hero Arts en de stempel met de elf is van de Stempelwinkel.


Deze knappe man, gestempeld op een achtergrond van alcoholinkt komt van Stampinback, die moest ik gewoon hebben :D... De lichtblauwe rand eromheen is een stempel van Hero Arts die ik met lichtblauw embossingpoeder geembosd heb.


En deze is dus echt nagemaakt :P. De sneeuwsterren en swirl zijn creatables van Marianne Design, de tekststempels is daar ook van. De randpons van Martha Stewart en de strasssteentjes van Kruidvat...

1 opmerking:

  1. Nagemaakt of niet, je kerstkaart is super. De andere zijn ook weer heel mooi, leuke techniek!

    BeantwoordenVerwijderen