vrijdag 4 februari 2011

Waternimphen...

Ik had niet zo veel post vandaag dus vanmiddag lekker tijd gehad om te stempelen (nou ja, tijd genomen dan :P ) In het weekend komt het er niet van omdat Mitchel jarig is (word ook al weer 14)
Het is weer een scenery geworden. Soms komen stempels vanzelf bijelkaar zoals hier. De zeemeerminnen heb ik jaren geleden al eens tweedehands overgenomen dus het merk weet ik niet. De man is van Stampinback, het schip van de Stempelwinkel en de rest is allemaal Stampscapes. Gestempeld op glossy cardstock en ingekleurd met dye inkten. Tis ook weer een hele grote geworden, A4. Kan weer mooi in mijn trapgalerij hangen LOL.

6 opmerkingen:

  1. wauw, een echt kunstwerk heb je weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful scene, and such a I just luv that merman (if there is such a thing!) lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow die is ook weer super mooi, je hebt de smaak aardig te pakken.

    Ik heb iets voor je op mijn blog.

    groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je schitterende werkstukken gemaakt! Vrees dat ik nog heel wat stempelervaring op moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your blog is gorgeous. Love all your pictures.

    BeantwoordenVerwijderen