woensdag 16 februari 2011

Weer eens gescrapt!

Eindelijk weer eens tijd en vooral zin, gehad om te scrappen. Het is een dubbele LO voor mijn BOM album geworden. Ik word tenslotte toch een dagje ouder LOL, dus men moet zich mij later wel herinneren zoals ik was toch ...
En als puber was ik stapelgek op de boeken en films van Angelique. Wat zou ik graag heeeel even in haar schoenen hebben gestaan (en dan natuurlijk vooral tijdens een liefdesscene met die ontzettend knappe en stoere Jeoffray!) Echt jeugdsentiment dus!

Papier is van Graphic 45, de stempel van de franse lelie van Teresa Collins en alle randponsen van Martha Stewart. De glitterswirls heb ik ooit eens bij de Zeeman gekocht geloof ik... De rozetten zijn gemaakt met de die van Tim Holtz.
En nu op naar mijn volgende boek dat vanmiddag met de post kwam LOL 'Angelique en de duivel' .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten