woensdag 9 mei 2012

Rock the kashba... :P


Ja hoor, eindelijk weer een keertje iets kunnen maken. Verder ben ik vooral bezig met de muur waar mijn scenery's op moeten komen te hangen LOL.
Ik heb em maar meteen ingelijst want ik heb nog zo veel lijstjes liggen...
Ik heb bij deze veel gebruik gemaakt van de distressmarkers en ik ben er heel tevreden over hoe die werken bij scenery's! Veel gemakkelijker dan met zo'n pen nib of fantastix...
 Stempels die ik heb gebruikt: gebouw: Lost Coast Design, meisje: Stampinback, man en kamelen: Beeswax, paadje: Sutter Stamps, pyramiden: Viva las Vegas, zand: Third Coast, zon: Stampscapes.

2 opmerkingen:

  1. Terecht dat je deze scenery ingelijst hebt Monique! Wat een prachtige stempelcollage en de kleuren maken het helemaal af!! Genieten hier :-)

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. What a wonderful scene. You did a wonderful job. I love it.

      Verwijderen