maandag 26 april 2010

Ook nog een paar kaartjes...

En ook nog een paar kaartjes gemaakt vandaag. Achtergrondjes lagen er al en ik heb er nu dus twee afgewerkt. Dat vind ik altijd het lastigste aan de kaart eigenlijk. Soms is een achtergrond zo mooi dat ik er eigenlijk niets meer overheen wil doen :P
Deze eerste is een achtergrond van colorwash en glimmermist op fotopapier. Er zit een heel mooie goudglas op de kaart, alleen zie je dat natuurlijk weer niet op de foto, grrrrr....
De stempel is van Cherry Pie en ingekleurd met copic markers en metalic rub-ons (in het haar,maar ook die glans zie je niet :-( ) De tekststempel is van Stampinback en is eerst met goud en daarna met Stazon gestempeld.


De tweede is met een ecoline achtergrond die ik nog had liggen. Het takje (Art Journey) is er met groene pigmentinkt op gestempeld. De 3 vierkantjes zijn stampboard, dat ik in Zeist gekocht heb. Ik heb er inchies van Inkadinkado op gestempeld, gesponsd met pigmentinkt en weer wat weggekrast. Het vierkantje rechtsonder is gewoon zwart cardstock met een geponst blaadje er met 3d tape opgeplakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten