vrijdag 18 maart 2011

Ik ben d'r weer...

Ik heb een beetje enerverende weken achter de rug. Na lang nadenken en aarzelen heb ik de knoop doorgehakt en besloten om voor Sanchez en Sarah en Luca een nieuw tehuis te zoeken. Met mijn lijf gaat het steeds beroerder. Het is niet ernstig maar ik word zodanig in mijn bewegingen beperkt dat een inspannende sport als paardrijden niet meer gaat. En voor Sanchez is het echt beter als hij meer beweging en aandacht krijgt. Hij is nog te jong om met pensioen te gaan. En ik had nog niet eens een advertentie gezet toen ik al iemand vond die interesse heeft en zondag heb ik Sanchez op proef weggebracht. Het is wel leeg nu in de stal, maar er is ook een last van me afgevallen. Gisteren ben ik even wezen kijken (hij staat hier aan het einde van de straat !) en het gaat erg goed dus ik ben wel blij. Nu nog een goed tehuis voor Sarah en Luca zien te vinden....
En vandaag heb ik ook al weer wat gemaakt dus tijd om dingen te laten zien!
We hebben feestweekend bij de Kaartenmakers dus ik heb twee kaartjes gemaakt naar aanleiding van een schets.
Dit is de vrijdagschets die we kregen. Ik wilde eens iets combineren. Een scrapkaart met scenery stempelen en ik vind het eigenlijk wel leuk geworden. Het papier heb ik laatst van Dorien gekregen en ik hoop dat zij me nog kan vertellen van welk merk het is want ik vind het heel erg mooi!
De stempels zijn Stampscapes op Stampinback karton en ingekleurd met disstresinkt. Kantje van de markt en de vlinders zijn ponsjes.


Deze kaart is voor de weekschets. Het thema is feest dus ik heb maar vrolijke kleurtjes gebruikt. Papier is van Kruidvat en de stempel is een Hanglar Stanglar.



En de laatste is voor de jubileumketting. Er moest een taart of cupcake op staan dus dat hebben we natuurlijk netjes gedaan. Weer eens een keer Penny Black gebruikt en ingekleurd met Derwent potloden, dat had ik al lang niet meer gedaan. De mal is van Marianne Design en lintje van Xenos. En papier natuurlijk Basic Grey!



En ik heb nog wel meer gemaakt, maar dat kan ik nog even niet laten zien want dat is voor een swap en een uitdaging dus die komen later!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten