zaterdag 19 maart 2011

Zeer produktief!

Gisteravond en vandaag weer zeer produktief geweest! Een heleboel kaartjes heb ik gemaakt. Ik kreeg van de week de nieuwe Art Specially en er stonden weer zoveel leuke dingen in! En deze techniek moest ik natuurlijk uitproberen. Een acrylblok beinkten met distressinkt en besproeien met water en dan afdrukken op het papier. Vervolgens een stempeladruk erop en die evt. gedeeltelijk ontkleuren met bleek.
Ik heb er 5 kaartjes mee gemaakt maar eentje is er nog niet af, die volgt later.
Dit is de rest:

De stempel is van Stampers Anonymous.


Hier zijn de stempels van Tim Holtz.


Geen idee welke stempel dit is, heb ik tweedehands overgenomen.

Bij deze heb ik alleen de achtergrond gebruikt. Het hart is uitgestansd met een Sizzix/Tim Holtz stans en grungeboard. De vleugels en het kroontje geverfd met gold paintdabber, het hart met inkt eerst roze gemaakt (de foto lijkt paars maar het is echt roze!) en toen stickles erop gedaan. Het papierstrookje is van Basic Grey.



Ook een techniek uit de nieuwe AS. Eerst de tekst gestempeld (Hero Arts). Daarna de klaprozen (Hero Arts) met Versamark gestempeld en met clear embossingpoeder bestrooid. Toen de klaprozen ingekleurd met distressinkt. Tekststempel is van Art Journey.

1 opmerking: