zondag 27 maart 2011

Toch nog iets gedaan...

Het was weer zo'n lekker hang weekend! Niet veel gedaan op creatief gebied, maar wat ik heb gedaan was wel leuk!
Ik heb vorige week mezelf getracteerd op de Teresa Collins Stampmaker omdat mijn paardrijhobby nu toch definitief gestopt is. En vandaag heb ik stempels gebakken! Dus alles even afgedrukt op een restvelletje om te laten zien. Rechts zie je dezelfde stempel wel en niet goed beinkt! De twee stempels aan de linkerkant heb ik dus niet goed beinkt, maar ik had geen zin om ze opnieuw te doen :P


En zie hier, ik heb mijn Lodewijk de IV en ook Jeoffrey de Peyrac is vertegenwoordigd. Nu kan ik bijna mijn Angelique scene maken. Ik wilde nog meer stempels maken maar mijn zakjes zijn op. En net geprobeerd te bestellen maar zijn momenteel uitverkocht :-(  Hoop wel dat ze snel weer leverbaar zijn!

Ik heb ook nog een scene afgemaakt die ik er al gestempeld had liggen, moest alleen nog ingekleurd worden. Dus dat heb ik vanmiddag gedaan. Ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben, moet ik nog een nachtje over slapen LOL. Maar ik laat em toch maar zien.
De prachtige elf is van Enchanted Ink, de paddestoelen en het pad van Lavinia stamps en de rest Stampscapes.

2 opmerkingen:

  1. wauw, ik ben sprakeloos, SCHITTEREND!!!!
    Ik blijf naar het tafereeltje kijken, wat een kanjer ben je hierin.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creaties!! ik kwam hem ook toevallig tegen en ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe of wat. Ik kan alleen engelse beschrijvingen vinden tot dusver, en kom er dus niet achter wat het nou allemaal precies is wat er in het pakket zit, en dan met name de zakjes ed. Weet u dit misschien? en waar heeft u besteld? ik kan tot dusver alleen nog amerika zelf vinden..Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen