zondag 17 april 2011

Naar de beurs geweest

Dit weekend is natuurlijk weer de Art Specially beurs in Zeist en gelukkig kon ik ook dit jaar weer een bezoekje brengen. Na een zeeeeeer lange treinreis was ik toch nog om 10 uur in Zeist (moest een stuk met bussen en dat verliep niet helemaal vlekkeloos). De ochtend besteed om te shoppen en te kleppen met mensen die ik ken van diverse groepen. Werkt wel hoor, zo'n naamkaartje, ik werd regelmatig aangesproken door mensen die mij niet, maar mijn naam wel kenden. Leuk!
Tegen een uur of half 4 had ik de sigaren behoorlijk op, mijn voeten wilden gewoon niet meer en bovendien was mijn geld op. Dus toen ben ik maar eens de workshops gaan volgen. Het was inmiddels een stuk minder druk bij de workshop tafels dus dat ging prima. Al met al toch weer om 6 uur er uit gedweild. Blutter dan blut, moe maar zwaar voldaan!
Ik heb vooral veel stempels gekocht dit jaar. Inkt heb ik al zo veel, eigenlijk alles al, moet alleen nog het e.e.a. aan navullingen hebben, maar die had mijn schoonmoeder voor me meegenomen uit Amerika dus die gaan we volgende week met pasen halen...
Zie hieronder en kijk en  huiver...




Valt best mee toch....:D En tot mijn grote geluk was mijn bestelling van Third Coast gisteren met de post ook binnengekomen. Nadat de eerste zending in de post/mail verdwenen was heeft Valerie me zonder te vragen nieuwe gestuurd, met nog extra stempels voor het ongemak, super service he!
Vandaag dus de hele dag bezig geweest om lekker buiten in het zonnetje alle ummetjes op EZmount te zetten. Ik had maar liefst 6 vellen nodig!!!
Hieronder ook nog een foto van de tags die ik tijdens de workshops gemaakt heb. Heel leuk om te doen en toch weer super dat dat elk jaar weer georganiseerd word! Net als het vervoer van en naar het station, super!!!



3 opmerkingen:

  1. wat een mooie stempels,ben toch wel een klein beetje jaloers, maar ga zeker volgend jaar ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige stempels gekocht Monique, ik zie inderdaad ook Stampscapes....En nog veel meer moois dus huiveren?? Nee maar wel heerlijk genoten van al het moois wat je hebt gekocht. En hopelijk kan je er ook snel weer mooie kaarten mee maken.

    liefs van fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oo vergeet ik helemaal die mooie tags ......echt heel mooi geworden en fijn dat je die workshop toch kon volgen.

    liefs van fenny

    BeantwoordenVerwijderen