woensdag 25 januari 2012

Lekker verder kliederen...

Vandaag mijn 'vrije' dag dus weer lekker in mijn hobbykamer. Ik vind dat Art Journaling zoooo leuk, dus vandaag nog een spread afgemaakt. Ik zag een filmpje hier en moest dat natuurlijk even uitproberen. Ik heb geen Dylusions inkt, maar met colorwash gaat het ook prima. Zorg wel dat je alles goed bedekt want het word een kliederboel!


En ik heb ook nog een scenery afgemaakt, ik zag alleen net dat ik nog een stukje vergeten ben in te kleuren, dat ga ik dus zometeen nog even doen LOL. Ik had hem al een tijdje af maar nog niet op de foto gezet. Ben er ook niet supertevreden over, maar al doende leert men nietwaar...



2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie journal pagina heb je gefabriceerd. Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique wat een superleuke en artistieke pagina's in je AJ...kan er naar blijven kijken..en de tekst...geweldig!
    De scenery is ook erg mooi, knap gedaan hoor!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen