woensdag 8 februari 2012

tis weer woensdag...

Tja, tis weer woensdag, dus tijd om te hobbien! Vandaag maar eens wat dingen afgemaakt die hier nog lagen en bleven liggen... Twee scenery's en een LO waar ik mee vast zat. Of ik nou helemaal tevreden ben is de vraag, maar ze zijn wel af nu.
De eerste is een echte 'Hollandse meester(es)' LOL. Deze vind ik zelf wel aardig goed gelukt, hij lag hier al een tijdje gestempeld te wezen maar moest nog ingekleurd en dat heb ik dus vandaag gedaan. De molen, koeien en wolken zijn van Creative Expressions, de rest zijn Stampscapes. Met dank aan de kringloopwinkel voor het lijstje.... :P


De volgende scenery heb ik van het weekend gestempeld en ik had em ook ingekleurd maar er viel een oranje spons op de witte wolken, resultaat, drie vieze vlekken! En in het midden (waar nu vogels vliegen LOL) zat een groene vlek, geen idee waar die nu weer vandaan kwam... Maar.... de oranje vlekken gesponsd met witte colorbox inkt, net zolang tot het dekte en toen met de wolkenstempel weer bijgewerkt en je ziet er geen barst meer van. Zelfde gedaan met de groene vlek en toen de vogels erover omdat je het groen nog wel iets door het wit heen zag. Niet helemaal tevreden maar het kan er toch wel mee door denk ik. Ik heb in ieder geval weer iets geleerd...


En nog een LO afgemaakt waar ik al een paar weken geleden mee begonnen was. Rick en ik hebben dit jaar voor de tweede keer op rij samen het kerstdiner gekookt, hardstikke leuk om dat samen te doen dus daar moest een foto van gemaakt worden en natuurlijk een LO van gemaakt. Deze is dus in het kader van "less is more".




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie verschillende prjecten monique! De bovenste zo lekker Hollands, de tweede wcht super door die kleur lucht, mooie warme kleur en de derde is natuurlijk meer dan waard alleen al door de herinnering aan het samenkoken.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique de eerste geweldige creatie had ik al gezien en bewonderd...maar zie nu ook een schitterende tweede. Heerlijk je verhaal erbij, hoor je bijna mopperen, maar je bent creatief of niet...super opgelost...het is een plaatje!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jouw sceneries schitterend Monique! En de Lo is ook super, maar dat had ik al gemeld.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen