maandag 23 maart 2009

Alweer iets af

Ik had vrijdagavond al allerlei schetsen, papier en foto's bij elkaar gezocht, zodat ik meteen aan het werk kon als ik zin had. Dus nadat ik vanmorgen heeeeel vlug de huishouding had gedaan, vond ik, dat ik wel weer wat speeltijd had verdiend.
Ik vind deze lijn van My Mind's eye wel heel erg mooi en heb hem hier gebruikt voor een LO van Sanchez. Hij is gelift van Nancy v.d. Berg. Het woord 'trots' zijn witte thickers die ik blauw gemaakt heb met een copic marker en daarna ingesmeerd met doorzichtige Stickles. De andere letters, de bloem, het label en de cirkels zijn gesneden met de Slice. En 'mijn trots' is natuurlijk Sanchez, die vanmorgen onverschrokken doorliep toen we aan het rijden waren en er een golfplaat uit de tuin van de buren bijna op ons hoofd waaide!



Deze heb ik gisteren dus al gemaakt maar ik kon vandaag pas een foto maken bij daglicht. Toen ik dit snijbestand (gesneden met de CraftRobo) zag moest ik meteen aan de rode kaart denken die onze Rick deze herfst heeft gekregen. Niemand, zelfs de tegenstander niet, had enig idee waarom Rick deze kaart kreeg, maar de scheids was onverbiddelijk... Arm kind, als er eentje niet agressief is, is het onze Rick wel. Nu kan hij er wel om lachen, maar die dag schreef hij geschiedenis door als allereerste jeugdspeler van zijn club ooit, een rode kaart te krijgen (en een schorsing van 3 wedstrijden...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten