zondag 1 maart 2009

produktief weekend

Van het weekend ondanks het mooie weer (ik was ook nog veel buiten...) toch nog produktief geweest. Sanchez is vorige week in een gat gestapt waardoor hij een (gelukkig lichte) blessure heeft opgelopen en ik de hele week niet kon rijden. Veel tijd om te hobbien dus.
Eerst maar mijn kaartje dat ik alvast heb gemaakt voor mijn moeders verjaardag. De stempel heb ik zelf gemaakt met Imagepac en is mijn moeder op 25 jarige leeftijd bij mijn oma in de keuken. Het papier is van Basic Grey en alles is wat oud gemaakt met Distess inkt Vintage Photo. De randpons heb ik van de week binnen gekregen, hij is van Martha Stewart. De blaadjes pons is ook nieuw en is van Leone Em. Kaartje is gemaakt naar aanleiding van de schets op Mojo Monday



Ik heb ook nog twee LO's gemaakt. Zeer geinspireerd door Nancy van den Berg dit keer. Ik ben dol op het werken met een witte achtergrond en felle kleurtjes. En deze foto's lagen er al een hele tijd...



Papier is van Scenic route (een van mijn favo merken...) De letters en sterren zijn met de Slice gesneden, de pijl met de CR. Je zou er zo zin in zomer van krijgen vind ik ....



Ik heb eigenlijk geen idee meer waar dit papier vandaan komt, het lag er in ieder geval al heeeeeel lang... De sneeuwsterren zaten in een doosje foamfiguren van de action, de glinsterende komen uit een kerstslinger van het tuincentrum. De letters zijn ouderwets gestanst met de Zip e mate.

1 opmerking: