zaterdag 21 maart 2009

Ben d'r weer...

Al twee weken niks aan mijn blog gedaan, schandalig :-)...
Ik heb eerlijk gezegd ook al een tijdje niks creatiefs meer gedaan. Het was zulk lekker weer en Sanchez is hersteld van zijn blessure dus ik ben lekker bezig geweest met het rijden weer op te pakken. Het concoursseizoen begint binnenkort weer en als ik nog eens wat wil gaan winnen dan moet er wel geoefend worden. Want Sanchez kent dan wel alles, ik niet... Bovendien hebben we allebei totaal geen conditie meer, dus daar hebben we deze week hard aan gewerkt. En ja, na het werken is het goed relaxen he. Zie hier Sanchez na een uurtje werken, de rest van de dag lekker in de zon bakken...



Maar daarna kreeg ik toch weer wat inspiratie dus heb ik vandaag toch nog een kaartje gemaakt. Hij was eigenlijk voor de PennyBlackSaturday challenge, maar ik was natuurlijk weer rijkelijk te laat. Nou, ik vind hem er niet minder leuk om...
De stempel is ingekleurd met Copic markers, papier is van My Mind's Eye (nog zo'n favo merk van mij).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten