zaterdag 28 maart 2009

Wat een rotweer he...

Tja, het was eigenlijk echt wel hobbyweer vandaag. Het heeft hier echt de hele dag gegoten van de regen. Helaas had ik vandaag andere dingen te doen, en helaas ook nog allemaal buiten :-(. Ik ben dus niet een beetje nat geworden, maar drijf en drijfnat... Maar niet getreurd, ik had gisteren wel lekker kunnen prutsen en dus weer een kaartje en een LO af. Ik heb nu alleen wel Rick zijn boek vol. Dus hij is voorlopig even niet meer aan de beurt LOL.
Deze LO is gelift van Ingrid Gooyer, een stijl die ik heel mooi vind en bovendien lekker veel doodelen, ben ik gek op! Ik heb alleen geen wit maar zwart papier gebruikt voor de verandering.



Het kaartje heb ik geprobeerd een beetje scandinavische stijl te maken. Beetje vintage dus eigenlijk. Lekker tekeer gegaan met de edgedistresser en distress inkt. En voor het eerst dit schattige magnoliaatje gebruikt. Dit vind ik werkelijk een van de mooiste die ooit uitgekomen is bij Magnolia. Het kaartje is voor de challenge van Just christmas and birthday cards



Tja, en daarna mocht ik van mezelf nog even lekker hobbyshoppen... Dus lekker nog wat papier en ponsen besteld bij de Glitterpot, stempels bij Sugar Nellie en toen nog even naar de plaatselijke hobbyshop hier... Kan er weer tegen voorlopig...
En bovendien hebben we de beurs in Zeist nog volgende week... mjammie!

2 opmerkingen:

  1. Oh hunny i just adore this card, the magnolia image is the cutest!! thank you for joining in with our challenge this week, your take on this weeks sketch is fab. Hugs Linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is a wonderful card! I love the colors and the image is so cute!

    Thanks for joining us!

    Hugs Tanja
    (JCBC Team)

    BeantwoordenVerwijderen