maandag 8 maart 2010

En nog een keertje gewonnen...

Ook dit weekend was er natuurlijk weer een SOL van de Kaartenmakers en ook daar heb ik natuurlijk weer aan meegedaan. En pittige uitdaging dit keer, we kregen de maten van de papiertjes die we moesten gebruiken en daar moesten we een kaart mee maken. En voor mijn doen waren het heeeeel veel papiertjes LOL. Dus een beetje gepuzzeld en dit kwam er uit.

En tot mijn verbazing heb ik nog gewonnen ook! En dat met een paarse kaart.... Ik heb helemaal niks met paars maar de laatste tijd pak ik het toch steeds vaker, en met succes blijkbaar...
Papier is natuurlijk wel weer van Basic Grey (Wisteria). Swirlstans is van Crealies, ronde stans is een multiframe die van Nellie Snellen. Stempel is van Sugar Nellie, natuurlijk weer ingekleurd met copic's. De tekststempel komt trouwens bij Joan Gevaert vandaan.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs.
    Ik vind het niet zo raar dat je hiermee gewonnen hebt, de kaart is echt schitterend.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nou Monique, gefeliciteerd hoor, je hebt een prachtige kaart gemaakt!! Ondanks dat ie paars is (trouwens mijn lievelingslkeur :-))

    BeantwoordenVerwijderen