woensdag 10 maart 2010

poezenkaartje

Gisteren nog even bezig geweest om een aantal achtergrondjes te verwerken die hier al een tijd lagen.
Dit is er ook eentje van. De achtergrond is met pastelkrijt en babydoekjes gedaan en daarna door de zip gehaald met een cuttlebug embossingmal. De poes is op vellum gestempeld en uitgeknipt en op de kaart geplakt met vellum lijmspray.


En ook deze kwam hier vandaan. Zelfde techniek, andere stempel... De rand is met een Martha Stewart pons gedaan.



En dan heb ik er nog eentje met een colorwash achtergrond gemaakt. Maar ik ben hier niet helemaal tevreden over. Ik zie er iets aan maar weet niet hoe ik dat nog op kan lossen... Maar ik laat em toch zien want ik heb er wel tijd aan besteed en misschien heeft iemand een goede tip hiervoor...


2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke techniek, schitterend resultaat.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Monique,

    de poezenkaart is schattig ! ( zei de poezenliefhebster..)
    Wrijf je de pastelkrijt open met de babydoekjes of hoe doe je dat ?

    In je laatste kaart is het blauw te overheersend aan de bovenkant. Het mist evenwicht. Als je iets wit in de rechterbovenkant plaatst, krijg je iets meer evenwicht, denk ik.
    Laat me weten of dit helpt :)

    groetjes uit Belgiƫ
    Inge ( een ATT-er)

    BeantwoordenVerwijderen