zondag 7 maart 2010

Twee keer gewonnen!

Wie schets mijn verbazing toen ik vanmorgen de computer opstartte en zag dat ik maar liefst twee maanduitdagingen gewonnen heb! Wat leuk he...
En nu kan ik natuurlijk de kaart en LO hier ook laten zien.
De eerste is een LO die ik voor de maanduitdaging van de Scrapbookers heb gemaakt. Het thema was 'winter'. Het papier is van BoBunny en is zo mooi dat het het niet veel meer nodig heeft. Ik heb er een randje met de 'ijspons' van Martha Stewart onderlangs gemaakt. De titel, de swirl en de sneeuwvlokken zijn gesneden met de Slice. Het labeltje met de datum is gestempeld en geembosd met wit embossingpoeder. De stempel is van Prima marketing.

De tweede uitdaging was de van Kaartenenscrapbookenmetmarkers, ook een maanduitdaging met een schets. En dit heb ik er van gemaakt. Het papier is ook van Bobunny, gewonnen met een andere uitdaging waar ik aan meegedaan had. Ingekleurd met Copic's natuurlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten