dinsdag 26 juli 2011

Nog meer vakantiefoto's

Wij gaan niet op vakantie dit jaar maar ik kan lekker alle eerdere vakanties herleven... Want terwijl het hier weer regent :-(, heb ik nu wel mooi tijd om alle achterstallige vakantiefoto's weg te scrappen. Van het weekend bezig geweest om alle foto's van Toscane 2002 te organiseren... :P. Het zit nu allemaal netjes gesorteerd in de albumhoezen, hoef er alleen nog maar LO's mee te maken LOL. En er zijn er al 5 af... haha, schiet lekker op. Maar maakt niet uit, met dit weer komt het nog wel af voor we volgend jaar weer op vakantie gaan. Ik vind het wel moeilijk om nog van zo lang geleden te scrappen. Ik had toen nog niet zo'n goede camera en maakte ook heel anders en veel minder foto's omdat ik nog niet of nauwelijks scrapte. Maar we maken er maar wat van en met mijn overmijdelijke Basic Grey papier is er toch wel weer iets aardigs uit gerold.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten