maandag 18 juli 2011

Tja, dan maar kerstfoto's...

Tis niet echt zomer hier dus ik ben vandaag maar aan de gang gegaan met kerstfoto's... Ik vond deze foto van Rick zo leuk dat ik hem, ondanks dat hij niet helemaal scherp is, toch wilde scrappen. Het geeft eigenlijk wel een leuk effect dat onscherpe randje. Ik heb Basic Grey Jovial gebruikt en de ondergrond een beetje gesprayed met glimmermist Red Velvet. De sterren en de 'fun' tekst zijn gesneden met de Cougar.


En vanavond heb ik zowaar nog een spread af gekregen ook! Morgen komt de aannemer en ik hoop dat ik dan voorlopig geen tijd meer heb om te scrappen of te stempelen want dat betekend dat we het eens zijn en eindelijk aan de verbouwing kunnen beginnen!
Dus deze ook nog maar even gauw afgemaakt. Weer papier van Basic Grey gebruikt omdat ik vind dat Lemonade zo'n lekker zomers gevoel geeft en dat past goed bij de kleurige foto's die gemaakt zijn dit voorjaar toen het wel lekker zomerweer was!
Rick is hier nog even last minute druk aan het studeren voor zijn examen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten