zondag 10 juli 2011

paar dingetjes...

Ik ben wel behoorlijk druk de laatste weken, maar ik heb tussen de bedrijven door nog kans gehad om iets te maken. Voor onze Rick een labeldoosje met een tegoedbon voor rijlessen (voor het halen van zijn gymnasiumdiploma), bijna helemaal gesneden met mijn Cougar. Het papier is van Graphic 45.




Gelukkig kon Rick wel lachen om de tekst...

En ik heb ook nog twee kaartjes gemaakt met achtergrondjes die ik nog had liggen van gesso op aquarelpapier gespat en dan distressinkt erover. Die techniek stond in de Art Specially no. 11 en wilde ik graag uitproberen omdat het zo'n mooi effect geeft. Alleen de gesso in een spuitflesje ging bij mij helemaal niet. Alles raakt verstopt, ook al heb je het goed verdund, dus ik heb gewoon gespat met een harde kwast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten