maandag 4 juli 2011

Zware bevalling...

Pfff, nog nooit heb ik zo lang over een LO gedaan! Ik heb alle letters, vormen en bloemen uitgesneden met mijn nieuwe speeltje, de Cougar. Nou werkt dat ding als een tierelier, maar ik moet nog van alles leren w.b. de software... De vormen waren wonder boven wornder zo gedaan. En ook de letters gingen als een tierelier. Maar die bloem was een probleem. De groene ging goed, maar die oranje wilde ineens niet meer. Ik geloof dat ik hem wel 15 keer overnieuw heb gedaan met andere instellingen... Maar de aanhouder wint dus de LO is tenslotte toch af gekomen.
Vandaag geen speeltijd want er komt vanmiddag visite omdat we vanavond de diplomauitreiking van onze Rick hebben die geslaagd is voor zijn gymnasium! Weer een mijlpaal waar ik uiteraard MET fototoestel (tot groot plezier van Rick (nee dus...) aanwezig ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten